Online marketing, SEO és közösségi marketing

Mi különbözteti meg azt a webáruházat ami folyamatosan nagy profitot termel attól amelyik ugyanolyan jó terméket kínál, de nem vásárolnak rajta? A válasz egy szóban: a MARKETING

Jó marketinggel bármit el lehet adni, marketing nélkül pedig a legjobb termék is a polcon marad. Manapság folyamatos harc folyik a látogatókért. Győzelemre pedig annak van esélye aki a legjobb ebben a harcban. A legjobb pedig nem azt jelenti, hogy a legtöbbet költ, hanem a leghatékonyabb eszközöket a legjobb módon használja. 

Számos cégvezetőtől hallottam, hogy rengeteg pénzt fizetett feleslegesen "online marketing" cégeknek, közösségi média "szakértőknek" kézzelfogható eredmény nélkül. Természetesen az ilyen cégek sikerdíjas munkát nem vállalnak, a saját munkájukért elkérik a pénzt, és ha a webáruház sikere elmarad, akkor természetesen minden esetben más a hibás.

Tény, hogy elengedhetetlen a marketing és online marketing munka a sikerhez.
Tény, hogy ezt lehet jól tervezetten, optimalizált költségek mellett mérhetően, bizonyos részeit akár sikerdíjas megállapodás keretében elvégezni. 

Az alábbi felsorolás a teljesség igénye nélkül, általános iránymutatásként szolgál, minden ügyfelünk számára a termékének, a versenytársainak, a jelenlegi és a potenciális vevőinek figyelembe vételével egyedi tervet dolgozunk ki. 

Marketing és SEO szolgáltatások 

WSG rendszerű vagy bérelhető webshop rendszerből egyedivé alakított webáruházak és honlapok számára

Igényfelmérés, helyzetelemzés

Ahhoz, hogy hatékony, kézzelfogható eredményeket hozó marketing munkát lehessen végezni a marketing feladatterv előtt egy igényfelmérés, valamint a jelenlegi állapot elemzésének elvégzése szükséges. 

A feladat a következő lépésekből áll:

  • pontos célok meghatározása

  • jelenlegi helyzet felmérése, milyen viszonyban áll a kitűzött célokkal

  • tételes online marketing feladatterv elkészítése felelősökkel és határidőkkel

A marketing feladatokat minden esetben az egyedi igények valamint az elérendő cél határozzák meg. A dokumentum további részében szereplő szolgáltatások általános igényekre vonatkoznak, a díjak pedig tájékoztató jellegűek. 

 

igényeljen most egy órás díjmentes konzultációt »

 

Honlapon elvégzendő feladatok

A webáruház az egyik legfontosabb és sok esetben az elsődleges eszköze a marketing célok elérésének. Ezért első lépésként, mielőtt bármi egyéb marketing munka megkezdődne felül kell vizsgálni, hogy szükséges-e módosítani illetve kiegészíteni funkcionalitásában, szerkezetében és tartalmában, lehet-e bármiben még jobbá tenni, felvértezni korszerű marketing eszközökkel. 

 

Általános feladatok

  • SEO audit (honlap keresőbarát felépítésének elemzése)

  • Sebesség teszt

  • Mobil eszköz teszt

  • Felhasználói élmény (UX) áttekintése, módosítási javaslatok

  • kulcsszavak és kulcsszó összetételek meghatározása

(Az elemzések elkészítéséhez szükséges Google Analytics és Google Search Console analitikai eszközök telepítése a weboldalon.)

 

Egy órás ingyenes konzultációért kattintson ide »

 

Fejlesztési feladatok

  • Kép ALT attribútumok beállítása

  • Robots.txt kialakítása

  • XML webhelytérkép felépítése

  • Schema.org strukturált adatok beállítása

  • tartalmak módosítása, új tartalmak létrehozása, tartalomírás

  • a weboldal szerkezetének átalakítása (amennyiben szükséges)

  • új funkciók beállítása (amennyiben szükséges) 

 

Szakértő fejlesztők marketingre szolgálatában »

 

Google marketing

A Google a legfontosabb olyan eleme az online marketingnek amely hirdetések nélkül is funkcionál. Elengedhetetlen a jó helyezés elérése a meghatározott kulcsszavakra a kívánt célterületen (célcsoport, geolokáció). Alapját a honlap SEO követelményeknek megfelelő felépítés adja, viszont a jó eredmény eléréséhez ezen kívül egyéb feladatok is szükségesek, valamint folyamatosan nyomon kell követni a helyezéseket és megtenni a szükséges korrekciókat, módosításokat. 

 

Beállítási feladatok

  • Google analitika (GA4) beállítása

  • Google Tag manager beállítása

  • Google Search Console beállítása

 

Karbantartási feladatok

  • Az elért helyezések folyamatos ellenőrzése

  • Konkurens weboldalak beállításainak monitorozása

  • A rendszeres követő optimalizálás által a kereső kritériumok változásaira történő reagálás

  • A helyezések belső kontrollja a tíz keresőszóra

  • A kontrolling eredményeknek alapján követő optimalizálás

 

Maximalizálja marketing pontenciálját most »

 

Google Ads fiók adminisztráció (kampánymenedzsment)

Amennyiben a fenti alapok elkészültek, úgy elindíthatjuk a Google fizetett hirdetéseinek kezelését. A keresőmarketing (SEM) egy átfogó stratégia, amely leggyakrabban fizetett módszerekkel irányít forgalmat egy fizikai üzlethelyiséghez, egy online shophoz vagy egy weboldalra, éppen ezért fizetett keresőmarketingként is emlegetik. A SEM egy rendkívül összetett marketing eszköz és nagyon sok lehetőséget tartogat alkalmazói számára, ám ha nem jól csinálják, vagy nem megfelelő szakemberre bízzák, rengeteg pénzt tud eredménytelenül elkölteni.

A legtöbb vállalkozás szívesen alkalmazza a kattintás alapú, költséghatékony hirdetési (PPC) formákat, hiszen csak a valós forgalomért, azaz az átkattintásokért kell fizetni, a megjelenésért nem. A PPC hirdetéseket a leghatékonyabb digitális marketing eszközök közé sorolhatjuk, melyek közül kiemelkedik népszerűségében a Google Ads és a Facebook Ads, melyek bárki számára elérhetőek.

 

Google hirdetések (Ads) szolgáltatásunk tartalmazza:

  • Google Ads hirdetési fiók létrehozása és beállítása, geolokációs szűrés alapján történő hirdetések adminisztrációja

  • futó kampányok felügyelete

  • folyamatos optimalizáció (pl. kulcsszó bővítés, kizárás, alulteljesítő szövegek és kreatívok módosítása, célok, költségek, ütemezés, közönségek, stb. beállítása, új kampányok létrehozása)

  • havi rendszerességű írásbeli és szóbeli riport

 

Közösségi (Facebook és Instagram) marketing 

Jelenleg csak olyan vállalkozások tudnak folyamatos sikereket elérni az interneten, akik személyes, kétoldalú kapcsolat kialakítására törekednek a meglévő és leendő vásárlóikkal. A közösségi média (SM) felületek lehetőséget adnak a megfelelő célcsoport megszólítására, érdeklődésük felmérésére és kiváltására, párbeszéd kialakításra, valamint lojalitásuk növelésére. A közösségi oldalak üzemeltetése, a rendszeres online marketingkommunikáció ma már nem csak láthatóságot biztosít a digitális térben, de szerves részévé vált a vállalkozások hitelességének megőrzése iránt folytatott törekvésnek is, ugyanis leendő vásárlóink sokszor hamarabb néznek utána, hogy mit találnak rólunk és ajánlatainkról a SM csatornákon, mint ahogy elolvassák céges weboldalunk tartalmát.

 

Közösségi tartalommenedzsment szolgáltatásunk tartalmazza:

  • Közösségi oldal(ak) létrehozása és adminisztrációja

  • Tartalmi stratégia elkészítése (tervezett megjelenés előtt 2 héttel)

  • Posztok szöveges és képi tartalmának megtervezése és kivitelezése

  • Facebook marketing:

  • audience network hirdetés

  • Messenger hirdetés

  • azonnali élmény hirdetések

  • Instagram hirdetések

  • Remarketing hirdetés

  • Jóváhagyott posztok időzítése és megjelenítése

  • Hashtag (#) stratégia kidolgozása, hashtag-ek beépítése a posztokba

  • Eredmények monitoringja, elemzések

Ne feledje; ha akár csak egyetlen pontban tudunk segíteni, azzal már jobb lesz a marketingje mint amilyen korábban volt.

Kérjen egy díjmentes tájékoztatást a alábbi űrlap kitöltésével. 

Célunk, hogy Ön mihamarabb profitáljon weboldalából.
Kérjük adja meg az alábbi adatokat.

nincs találat vagy már törölték ezt az űrlapot

Amit kapni fog:

  • teljes körű tájékoztatás, hogy mire van szüksége az Online sikerhez.
  • a javasolt fejlesztés idő- és árkalkulációja
  • legfontosabb teendők a jó helyezésért a Google keresőben

mindezt ingyen és kötelezettségektől mentesen.

Nem szeret űrlapokat kitölteni?

Lengyel László

Hívja tanácsadó kollégánkat azonnali és ingyenes tanácsadásért

Lengyel László
Cookie beállítások

Célunk, hogy Ön mihamarabb profitáljon weboldalából.
Kérjük adja meg az alábbi adatokat.

nincs találat vagy már törölték ezt az űrlapot

Kérjük az űrlapon adja meg elérhetőségét és a tervezett fejlesztés rövid leírását.

Az ajánlat készítés és a tájékoztatás ingyenes.

Az űrlap kitöltése nem minősül megrendelésnek, megbízásnak, nem kötelezi sem Önt sem a COL Directinfot. Az ajánlat kéréseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel.

Adatait bizalmasan kezeljük, kizárólag az Ön által igényelt kapcsolatfelvételre használjuk fel, nem tároljuk el és harmadik fél számára nem tesszük hozzáférhetővé.